torsdag 5. mars 2009

Snart dåp!



Ja da er det ikke lenge til den store dagen. Chaney skal endelig døpes. Vi var på prestemøte i går, fant fort ut at jenta vår er den "gamleste" av dåpsbarna. Men det gjør jo ikke noe, bedre sent enn aldri:)

Leste litt i dåpsboken vi fikk av presten, ble litt stressa! Vi skal lære barnet om gud å religion, lese bønn, bibelen å slikt! Huff. jeg vil ikke kalle meg selv for kristen. Er en liten tanke i meg som lurer på hvorfor vi døper jenta vår. Jeg er døpt, men ikke kristen. Joakim er ikke døpt å er heller ikke kristen! Begynner å angre litt på hele greia. Men jeg syns det er en flott tradisjon, syns hele sermonien er kjempe fin. Er ikke det nåkk? Gjør vi narr av hele kirka å religionen? Jeg får trøste meg med at jeg tror ikke vi er de eneste som tenker slik...
Joakim har hentet bord og stoler i dag, så da slipper jeg å tenke mer på det. Han skal ha med seg 2 kasser med brus hjem fra jobb. Så i morgen blir det rydding, tørking av støv og vasking av gulv! Skal være så glad når dåpen endelig er i gang, er så mye styr i forveien liksom!

Gud livet hadde vært så mye herligere hviss det ikke fantes støv og lort!
Gleder meg lit til å pynte bordet da. Har kjøpt inn masse knall rosa pynt...tihi er man jente så er man jente :D !








Tone sente meg en kul link i dag. Man kunne sette inn bilde av seg selv i forskjellige ting. Stilig!











Ble litt hekta!
Det var dagens blogg. Take care :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar