fredag 8. mai 2009

Ja...vet! :D

vet det er lenge siden jeg har skrevet nå. Men faktisk så tror jeg ikke jeg er så flink til å blogge, så jeg har bestemt meg for å blogge når jeg har lyst til det, ikke fordi jeg må :)

Ja hva har skjedd siden sist da! jeg har blitt med i en barselsgruppe i Trondheim, vi treffes hver uke å koser os på kaffe. Kjempekoselig å treffe noen å prate å dele erfarigner og råd med. Så er det jo bra for Chaney å treffe andre babyer også. Jeg skal forhåpentligvis treffe de onsdag på Ikea, håper jeg får bilen min tilbake innen den tid. Er på reperasjon skjønner du:/





Jeg har klipt av meg det lange håret som jeg har spart i mange år! Hadde så lyrt på en forandring, var rett å slett dritt lei av det lang håret, så jeg klipte meg kort. Kjempe fornøyd.











Jeg, joakim, Reidun og magnus har jo vært i Oslo og sett Jeff Dunham Live! Det var en super helg. Storkoste oss. Jeff var bare helt konge. Minne for livet :D!











Jg har også arrangert utdrikningslag for min lillesøsster, det var utrolig morro. Dildoparty å ut på byen. Vellykket ble deti hvertfall :)

Chaney vokser jo, hun blir jo 8 mnd den 19 mai. har prøvd med litt brødskive til lunsj, det går kjempe fint. mamma fant en gammel gåstol som chaney nå bruker for fullt, hune er kjempe sterk i føttene...så det forundrer meg ikke hvis hun går før hun fyller 1 år :)

I mai er det masse som skjer. Lillesøssteren min Reidun skal gifte seg den 15 mai. Bryluppet blir hot på tinghuset, kaffe og kaker hjemme til de etterpå og Midag på Egon på kvelden. Gleder meg :)

I morgen skal vi på grilling til søssteren til forloveren til Reidun. Marthe heter hun, ble kjent med henne på Utdrikningslaget, kjempe trivelig jente. Hun har også en liten datter på 5 mnd, blir morro å se hvordan henne og chaney går sammen :)

24 Mai reiser vi til Rhodos! åh som jeg gleder meg, blir borte i 14 dager.

I år fortalte Joakim til moren sin at vi skulle til syden, hun ble jo helt hysterisk. Hun likte ikke helt tanken på at vi skulle ta med Chaney til syden, noen kan jo finne på å ta henne....tenk må Madelen!!! Herregud, skal man tenke slik så kan man jo ikke gjøre noe da, bare stenge seg inne i leiligheten å bli der. Akkurat som at vi kommer til å stikke fra Chaney, det kommer aldri til å skje. Hva tar hun oss for liksom? blir både skuffa og sint. Men uansett, det er vi som er foreldrene og bestemmer. Hun har ikke noe hun skulle ha sakt...

har også lyst til å bestille biletter til Pink konser i Oslo spektrum, hadde vært kjempe morsomt i hvertfall. Så vi får se :)

Nei, nå er chaney utolmodig å vil ha litt oppmerkomhet. så jeg får blogge litt senere :)















/2

1 kommentar:

  1. så fin blogg du har søss!:) å så er det jo spennende at du blogger om livet som mor, så folk som venter barn eller vil ha barn, kan få et inblikk i den verdenen!:)

    SvarSlett