lørdag 28. februar 2009

Lat dag!

Herregud, det her har vert en skikkelig lat dag. Har ikke gjort en døyt. Jeg og chaney sto opp i 0930 tiden, koste oss og så på tv:) I rundt 1530 tiden begynte chaney å bli trøtt og grinete så vi la oss i senga for å sove litt. Der sov vi til kl va 1800!!! Da tenkte jeg at vi måtte opp. Chaney måtte jo spise og forhåpentligvis ta kvelden snart :)

Så nå har jenta mi spist grøt og drikket melk, sitter nå i stolen sin å ser tv. Jeg lager med midag. Blir faktisk fiskepudding og potet i dag, namnam:) Joakim jobber dobbelt i dag, stakar vennen min å. Er vel sliten når han kommer hjem.

Har ingen planer for kvelden, bare kose meg foran pcn og tv`n. Håper det går en bra film på tv`n. Hviss ikke så har jeg jo altids Storgårdsfolk serien, har kommet til bok nr 33, er helt hekta. Kjempe bra serie.

Peklager for skriftfargen på forige inlegg, skal ha svart heretter :)
Ha en fin kveld folkens:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar