torsdag 26. februar 2009

Skal bli flinkere til å huske å blogge!

Ja, sånn går det når man glemmer av at man skriver blogg. Noen dager siden sist nå, men det får gå for denne gangen :)

Jeg og Joakim ligger å slapper av på soffan å ser på sjakalen på tv 4, syns den var litt langdryg så jeg tok opp pcn i stede :) Vi har hatt besøk av Reidun og Magnus i kveld, spist taco og kost oss.
Kjenner det ikke er lenge til jeg skal finne senga, har skriftet sengetrekk så blir deilig :) Chaney sover godt i den store senga nå, men tror jeg må flytte henne over i senga si etterpå. Jeg har fått en fæl hoste, så hun kommer bare til å våkne. Har kjøpt meg halselinser, så håper det lindrer.

I morgen skal vi på litt shopping før Joakim skal på jobb. Jeg må kjøpe meg skolebøker å vi må kjøpe inn ting til dåpen som er neste helg. Begynner å bli litt stressa nå, men er vel ikke noe å stresse over. Går så fint. Men skal være glad når den dagen er over. Blir spennende å se hvordan Chaney er i kirken. Håper hun er rolig og i beste tilfelle sovner. Det er 10 barn som skal døpes den dagen, så det kan fort bli litt langdrykt. Tone skal lage koltbord til maten etterpå, gleder meg. Blir kjempe godt.

Dette blir servert:

Varmrett
Gryterett m/ loff

Kjøttpålegg
Kyllingfilet, Roastbeef og Spekemat

Fiske pålegg
Røktlaks og Pepperlaks


Salater
Potetsalat, Valdorfsalat, Eggsalat og Rekesalat


Tilbehør
Eggerøre, Frisksalat, tomat, agurk, paprika, rødløk,
Dressing, rømme, remulade, Flatbrød

Nammnamm:)

Nei nå skal jeg sove litt. Natta folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar