søndag 15. februar 2009

Lite som skjer i dag da!
Jeg og Chaney har hatt besøk av Bestemor Ingrid og Bestefar Leif (svigers), det var koselig ja.
Kommer ikke over hvor stor forskjell det er på familien til Joakim og min familie. jeg kommer fra en stor familie der vi prater om alt, å når vi treffes så er det liv og røre helt til vi skal legge oss. Men når vi treffer foreldrene til Joakim er det mye roligere, prater ikke så mye liksom. Men er vel bra at ikke alle familier er som oss også hehe :)

Har ikke så mye å skrive om i bloggen i dag.
Joakim kommer hjem kl 20, da skal vi lage middag og kanskje sprette ei vinflaske...mmm lenge siden jeg har drukket vin nå. Det er før jeg ble gravid det gitt, 1 år! Joakim har fri i morgen så da blir det kose dag med hele familien, kjempe kos :)

Sitter og ser sos barnevakten nå! Huff, håper virkelig ikke Chaney blir som disse barna, får jo noen gode tips av dette programmet også:)

Nei, skriver mer i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar