torsdag 12. februar 2009

Dritt lege!

Blir så iritert på leger som gir feil info. Har de ikke gått mange år på skole for å gi rett info da?

Som jeg skrev i inlegget i går så har Chaney fått sopp i munnen, vi dro til legen å hun vikk medisin. Jeg ammer, så jeg spurte legen om det ikke ville smitte over på puppene mine. Men han sa at det var ikke noe fare med det. Neivell tenkte jeg, snodig. Men sa ingenting. Man vi jo gjerne tro at leger hvet hva de prater om. Så feil kan man ta...

Det har vært litt smertefult å amme de sisste dagene, jeg hadde tenkt de bare er litt såre fordi jenta har lært seg å bite i puppen! Ikke godt...! Men pratet med helsesøsteren i dag å hun fortalte at legen hadde gitt meg helt feil info. Det sier seg jo selv at det vil smitte sa hun. Så nå har jeg skaffet meg soppdrepende salve som jeg skal smøre på 4 ganger per døgn. må bytte amme inlegg hver gang, koke smokker og flasker. Trivelig! Håper virkelig det hjelper, er veldig smertefult ved amming. Så blir litt flaske fremover nå, men vil ikke gi opp ammingen helt heller. Kutte ned bare litt...

Chaney kom med en latter i dag da! Det var dagens høydepunkt det. Jeg kittet henne litt på magen å i nakken å plutseli kom det en latter, 3 ganger på rad. Men når jeg skulle prøve å filme da ble det fort stille igjenn...typisk. Gleder meg til disse høydepunktene :)
Skulle hatt filmkamera, vi må invistere i det. Er så flott å ta vare på minner. Bilder er liksom ikke nok:)

Må vel vakse bad, klær å skifte på senga i kveld. Blir så fort lortete på badet...iriterende!
Reiser til øra i morgen for å hente bilen min, blir så vi ligger over til Lørdag. Kan hende jeg blir litt lengere, men vi får se :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar