torsdag 19. februar 2009

Verdens snilleste jenta.

Ja jeg har det. I går spiste hun mat i rundt 18 tiden, sovnet i 19 tiden. Sov helt til 01.30! Da tenkte jeg at jeg måtte vekke henne for å gi henne litt mat, fikk litt mat og sov videre til 08.30. Gojenta mi det. Så nå er det spennende å se om det blir det samme i kveld, hun har sovnet nå da...spennende :D

Vi var på Helsestasjonen og fikk vaksine i dag, ble litt skriking men gikk fort over igjenn. Syns så synd på henne, ikke en god følelse å vite at hun har det vondt. HS fortalte at nå kunne vi starte med grøt å frukt, så i helgen blir det grøtsmaking. morro:) Vekten hennes i dag var 7830 gr og hun var 64,5 cm lang. God og rund :)

Ja jenta mi er 5 mnd i dag, bare 1 mnd til hun er et halvt år. Tiden går så utrolig fort. Syns ikke det er lenge siden jeg lå der og presset:P

Må bare få grattulere ei god veninne av meg som skal bli mamma igjenn, kjempe koselig nyhet:)

tihi...jeg hører at Chaney ligger å jabber i senga nå da! Får prøve å la være å ta henne opp, kanskje hun sovner igjenn:) krysser fingrene :)

1 kommentar: