lørdag 14. februar 2009






Tjohei folkens!

Da sitter jeg i soffan med ett ulteppe rundt meg, ølen og pottetgullet står på bordet. Chaney er nyvasket og ligger i sengen sin og sover. Håper hun sover en god stund nå så jeg kan slappe av med granprix og pc :)



Vi kom hjem fra øra i rundt 3 tiden i dag, joakim skulle på jobb så vi måtte kjøre tidlig. Var på bursdagsfeiring til bestemor kl 11 :) Hun ble hele 77 år, begynner å bli gammel....men holder seg godt:) Må bare få si at ingen har så snille besteforeldre som meg. Ser virkelig opp til bestemor og bestefaren min, de har altid vært der for meg. Blir tungt når de forlater denne verden. Men huff...vil ikke tenke på det nå.


Ble ikke så jeg hentet bilen min denne gangen heller. Harald har klart å ødelakt girkassen på bilen sin, så jeg foreslo at de kunne få låne bilen min til de fikk tilbake sin bil fra reperasjon. Har ikke noe bruk for bilen min nå uansett. Er glad for att jeg slapp å kjøre hjem, har snødd så syyyykt mye i natt. Like ikke vinteren. Gleder meg til det blir varmere i været og våren kommer.














Chaney har endelig fått teppet jeg bestilte for noen uker siden, stor fornøyd. Kommer til å bli brukt det ja :D!



Nå starter Melodi granprix! Er egentlig ikke så spennende i kveld, bare sisste sjangsen. Håper de ungguttene med sangen Party går videre da...det hadde vært morro.
"Skal du på party? Ja jeg skal på party!" :D
Min favoritt har allerede gått videre. Alexander med fairytale. Håper han vinne hele skiten :D

Kos dere på valentines day :D



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar