onsdag 18. februar 2009

Endelig noe å gjøre!

Da har endelig nettstudiet for apotekteknikker startet. Jeg skal skaffe meg bøker i morgen å megynne å lese. Gleder meg. Blir spennende å se hva slags karakterer jeg får. Skal bli godt å få en utdannelse også, må jo ut i arbeidslivet en dag. Så når Chaney er rundt 1 år så skal vi skaffe barnehageplass til henne. Blir selvsakt ikke hver dag, men er litt godt for meg også å komme meg ut av huset å sosialisere meg med voksne mennesker. Kan bli litt ør i hodet av å bare sitte inne her hele tiden. Men ikke misforstå, elsker virkelig den tiden jeg har sammen med Chaney, men tror det er godt for oss begge to å utforske hvordan livet er utenfor disse veggene. Men blir ikke enda da, litt over et halvt år til hun er 1 år. Masse morro som komer til å skje innen den tid tenker jeg. Men denne utdannelsen krever at jeg skaffer meg en praksis plass på et apotek, så får ta meg en prat med Joakim om hvordan vi skal gjøre det. De ukene han jobber kveld kan jo jeg være noen timer på apoteket mens han er hjemme med tulla vår...det går bra:)


STOR NYHET! Lillesøsstra mi skal gifte seg! :D

Er så utrolig glad på deres vegne, tror de er skapt for hverandre. Gleder meg sånn til brulyppet:)


Kjenner at jeg får sykt lyst til å gifte meg jeg også nå ja. Men det blir vel en gang. Jeg vet i hvertfall at joakim er den mannen jeg vil dele livet mitt sammen med. Han gjør meg så utrolig lykkelig.


Blir vel så vi skal se ferdig de 3 sisste episodene av Uskyldig dømt i kveld. Har lånt alle episodene av broren min. Kjempe bra serie med Mikael Persbrandt i spissen. Den anbefales.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar